پاسخ دفترچه سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۰

پاسخ دفترچه سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۰

پاسخ دفترچه سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۰

ریاضی و فیزیک – علوم تجربی – علوم انسانی – هنر – زبان خارجه

گروه آموزشی تخته سبز

 ۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

بدون شک ورود به دانشگاه یک از مهم‌ترین قدم ها در مسیر تحصیلی هر دانش آموز است، زیرا دانشگاه از ارکان اصلی رشد و توسعه یک کشور می باشد. متأسفانه یا خوشبختانه پل ورودی دانش‌آموز به دانشگاه و پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، پیام نور و … کنکور سراسری است.سوالات کنکور سراسری بر اساس مباحثی که دانش آموزان از سال دهم تا دوازدهم فرا می گیرند ، طراحی می شود و کسب رتبه مطلوب در آزمون سراسری مستلزم تلاش و برنامه ریزی دقیق است.

آزمون های سالانه ی هر کدام از گروه های آزمایشی ریاضی و فیزیک ، علوم تجربی  ، علوم انسانی ، هنر و زبان خارجه در روز های پنج شنبه و جمعه برگزار می شود. سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا زمان برگزاری کنکور سراسری از ۲۹مرداد تا ۱ شهریور ماه ۱۳۹۹ برگزار گردید. سازمان سنجش اعلام نمود ، تصمیم گیری درباره برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۰ بر عهده ی ستاد ملی مبارزه با کرونا است و به محض اطلاع از تاریخ جدیدا ز طریق همین پست اعلام خواهد شد.

به دلیل رقابت شدید داوطلبان کنکور و جهت بررسی عملکرد، بسیاری از دانش آموزان پس از آزمون به دنبال دفترچه سوالات و پاسخ کلیدی و یا تشریحی کنکور هستند.گروه‌ آموزشی تخته سبز در اسرع وقت بعد از برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ دفترچه سوالات و پاسخنامه ی آن را در همین صفحه بارگذاری نموده و در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. همچنین شما داوطلبان می‌توانید نظرات خود را در مورد سوالات قبل و بعد از برگزاری کنکور سراسری، دفترچه سوالات و کلید آزمون را از طریق همین پست با ما و دیگر داوطلبان به اشتراک گذارید.

===================================

مطالب مرتبط با پاسخ دفترچه سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۰ :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *