تدریس خصوصی علوم و زیست شناسی

تدریس خصوصی علوم و زیست شناسی

تدریس خصوصی علوم و زیست شناسی

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

علوم تجربی با هدف کوشش انسانها جهت درک واقعیت های خلقت و کشف فعل خداوند تعریف شده است. درس علوم به سهولت می تواند بین چهار عرصهٔ خود، خلق، خلقت و خالق متعال ارتباطی منسجم، منطقی و معنادار ایجاد نماید. شناخت درست و استفادهٔ مسئولانه از طبیعت به مثابه بخشی از آفرینش الهی با هدف تکریم، آبادانی و یادگیری از آن برای ایفای نقش سازنده در رشد و تعالی سطح زندگی فردی، خانوادگی، ملّی و جهانی از ضرورت های علوم تجربی است.

موضوع های زیر در این کتب علوم تجربی و زیست گنجانده شده اند: معرفی زیست شناسی، محدودۀ علوم تجربی، مرزهای حیات؛ زیست شناسی در خدمت جامعه انسانی از جمله تهیۀ غذای سالم و کافی، حفظ محیط زیست و تأمین سلامت انسان؛ آشنایی با قسمت های مختلف بدن انسان، برخی از بیماری های مرتبط با آنها و قیاس بین دستگاه های بدن انسان با جانوران دیگر؛ آشنایی با ساختار گیاهان و چگونگی جذب و دفع در آنها.

مجموعه دروس علوم تجربی و زیست شناسی در گروه آموزشی تخته سبز به شرح زیر است :

علوم تجربی پایه هفتم

علوم تجربی پایه هشتم

علوم تجربی پایه نهم

زیست شناسی (۱)

زیست شناسی (۲)

تدریس دروس علوم و زیست شناسی دوره اول و دوم متوسطه توسط مدرسان مجرب گروه آموزشی تخته سبز با بهره گیری از جزوات کامل و مفهمومی و  همچنین  مجموعه سوالات امتحانات نهایی به منظور کسب نمرات بالا در امتحانات پایان هر ترم و همچنین بانک تست کنکور جهت کسب نتیجه مطلوب در کنکور سراسری صورت می پذیرد.. تدریس خصوصی علوم و زیست شناسی با تکیه بر روش آموزشی نوین و پیشرفته و همچنین با مناسب ترین قیمت در سراسر شهر تهران انجام می شود.

===================================

مطالب مرتبط با تدریس خصوصی علوم و زیست شناسی :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *