تدریس خصوصی عربی دبیرستان

تدریس خصوصی عربی دبیرستان

آمادگی جهت امتحان نهایی و کنکور سراسری

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

زبان عربی به عنوان یکی از زبانهای غنی و پر جاذبه که علاوه بر تاریخ طولانی از گستردگی قابل توجهی برخوردار است ، دارای ویژگیهای نیز است که فراگیری و آموزش آن را اهمیت بیشتری می بخشد . ساختارهای منحصر به فرد و بدیع ، فراوانی لغات ، پویایی پذیرش از زبان های دیگر ، تنوع داشتن در تعبیر و استواری در نظام زبانی از ویژگیهای مهم این زبان است . زبان عربی به عنوان زبان کتاب جاودان الهی و میراث پر بهای اسلامی از حدیث و تاریخ و تفسیر وجه مشترک میان مسلمانان جهان می باشد . همچنین جمعیت انبوهی که از خاورمیانه تا شمال افریقا و مرزهای جنوب شرق آسیا با این زبان سخن می گویند.

یادگیری این زبان برای فارسی زبانان به دلیل منابع اصیل دینی و از طرف دیگر آمیختگی زبان فارسی با زبان عربی و ادبیات مشترک این خاستگاه را تقویت میکند. دروس عربی دوره اول و دوم متوسطه تدریس شده در مجموعه آموزشی تخته سبز به شرح زیر است :

عربی پایه هفتم

عربی پایه هشتم

عربی پایه نهم

عربی پایه دهم

عربی پایه یازدهم

تدریس دروس عربی دوره اول و دوم متوسطه توسط مدرسان با تجربه گروه آموزشی تخته سبز با استفاده از جزوات کامل، مفهومی به همراه نکات مهم و  همچنین نمونه سوالات امتحانات نهایی به منظور کسب نمرات رضایتبخش در امتحانات میان ترم و پایان ترم و همچنین بانک سوالات تستی جهت کسب نتیجه مطلوب در کنکور سراسری صورت می پذیرد.. تدریس خصوصی عربی دبیرستان با تکیه بر روش های آموزشی پیشرفته و نوین و همچنین با مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر شهر تهران انجام می شود.

===================================

مطالب مرتبط با تدریس خصوصی عربی دبیرستان :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *