تدریس خصوصی شیمی

تدریس خصوصی شیمی

شیمی پایه دهم ، یازدهم ، دوازدهم  تمامی رشته ها

آمادگی جهت امتحان نهایی – کنکور سراسری

گروه آموزشی تخته سبز

 ۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

شیمی شاخه‌ای از دانش بشری است که به آنالیز عناصر، ساختار اتم ها ، مولکول ها ، یون ها و ترکیب های شیمیایی ، خواص مواد و همچنین تغییرات یک ماده در حین انجام یک واکنش با مواد دیگر می‌پردازد. علم شیمی دارای دامنه گسترده ای است ، شیمی در زیست شناسی ، زمین شناسی ، علوم پزشکی ،گیاه شناسی ،کیهان شناسی ، داروسازی ، پتروشیمی و …  کارایی دارد و همچنین گرایش های تحصیلی دانشگاهی در این زمینه ها در راستای شیمی وجود دارد. 

جایگاه کلی علم شیمی در جایی میان رشته فیزیک و زیست‌شناسی است. گاهی اوقات از شیمی به‌عنوان یک دانش بنیادی ذکر می‌شود، به این خاطر که این علم، مفاهیمی را ارائه می‌کند که درک سایر زمینه‌های علمی چه در سطح پایه و چه در سطح کاربردی ممکن می‌کند اما موارد گفته شده تنها بخشی از حوزه های مختلف علم شیمی هستند ، رشته های دانشگاهی مرتبط بسیاری وجود دارد که شیمی به عنوان رکن اصلی آن قرار دارد ، برای مثال رشته مهندسی شیمی ، رشته شیمی محیط زیرست ، رشته شیمی پزشکی ، رشته داروسازی ، رشته بیوشیمی ، رشته رادیو شیمی و … تنها بخشی از این علم بزرگ هستند

تدریس دروس شیمی دوره دوم متوسطه  (پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم) توسط مدرسان با تجربه گروه آموزشی تخته سبز با استفاده از جزوات کامل و مفهومی و نمونه سوالات امتحانات نهایی با هدف کسب نمرات بالا در امتحانات پایان ترم و همچنین مجموعه سوالات تستی جهت کسب نتیجه مطلوب در کنکور سراسری انجام می شود. تدریس خصوصی شیمی با تکیه بر روشهای آموزشی پیشرفته و همچنین با مناسب ترین قیمت در سراسر شهر تهران صورت می پذیرد.

===================================

مطالب مرتبط با تدریس خصوصی شیمی :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *