تدریس خصوصی شیمی یازدهم

تدریس خصوصی شیمی یازدهم

تدریس خصوصی شیمی یازدهم (ریاضی فیزیک و تجربی)

گروه آموزشی تخته سبز

 ۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

درس شیمی یکی از درس‌های حوزه‌ی یادگیری است که به بررسی ساختار، رفتار و تغییر مواد می‌پردازد. رسالت اصلی محتوا در این کتاب تربیت افرادی است که با کسب سواد علم شیمی مبتنی بر اصول نقشه‌ی جامع علمی کشور ، بتوانند زندگی خود را در همه‌ی سطوح بهبود بخشند. بر همین اساس، رویکرد سازماندهی محتوا در این درس، زمینه محور، ارتباط با زندگی و توسعه پایدار و رویکرد آموزشی محتوا، یادگیری فعال و کشف مفهوم است. درس شیمی پایه یازدهم در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی فیزیک به طور مشترک به میزان سه ساعت در هفته آموزش داده می‌شود.

فهرست مباحث درس شیمی پایه یازدهم دوره دوم متوسطه به شرح زیر است: فصل اول: قدر هدایای زمینی را بدانیم. فصل دوم: در پی غذای سالم. فصل سوم: پوشاک، نیازی پایان ناپذیر

با وجود اینکه درس شمی پایه یازدهم در مقایسه با بقیه دروس تخصصی این درس دارای پیچیدگی و دشواری کم‌تری است، با این حال اکثر دانش‌آموزان در فهم مطالب این درس با مشکل مواجه می‌شوند. بدون شک اولین و مهم‌ترین چالش دانش‌اموزان در سال یازدهم موفقیت در امتحانات نهایی است. هم‌چنین با توجه به تغییر محتوای کتاب درسی و تغییر ساختار نظام آموزشی، ممکن است عدم آشنایی با سوالات امتحانات نهایی موجب نگرانی دانش‌آموزان گردد. بدین جهت مدرسین گروه آموزشی تخته سبز تمام تغییرات اعمال شده در کتاب درسی جدید را بررسی کرده و متناسب با مباحث عنوان شده به طرح سوالات جدید در سطح امتحانات نهایی اقدام نموده‌اند. تدریس خصوصی شیمی پایه یازدهم توسط مدرسین مجرب و پرانرژی گروه آموزشی تخته سبز با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در سراسر شهر تهران صورت می‌پذیرد.

===================================

مطالب مرتبط  تدریس خصوصی شیمی یازدهم:
تدریس خصوصی شیمی یازدهمکانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز
تدریس خصوصی شیمی یازدهماینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *