تدریس خصوصی سیستم های دیجیتال ۱

تدریس خصوصی سیستم های دیجیتال ۱

تدریس خصوصی سیستم های دیجیتال 1

تدریس خصوصی سیستم های دیجیتال ۱

( مدار منطقی )

 رشته های مهندسی برق و کامپیوتر

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

گسترش روزافزون سیستم های دیجیتال نیاز به تحلیل و طراحی این نوع سیستم ها را بیش از پیش نمایان ساخته است. درس سیستم های دیجیتال ۱ که در گذشته مدار منطقی نامیده می شد، الفبای ورود به این حوزه است که دانشجویان رشته های مهندسی برق و کامپیوتر آن را فرا می گیرند. در رشته مهندسی کامپیوتر و به خصوص گرایش سخت افزار، درس سیستم های دیجیتال ۱ پایه ای ترین درس این رشته محسوب می شود. در رشته مهندسی برق و صرف نظر از گرایش، این درس کاربرد فراوانی در دروس آتی و همین طور آینده شغلی دانشجویان دارد. 

در درس سیستم های دیجیتال ۱، ابتدا سیستم اعداد، جبر بولی و ساده سازی توابع بولی به کمک جدول کارنو مورد مطالعه قرار گرفته و انواع گیت های منطقی معرفی می شوند. سپس نوبت به طراحی مدارهای منطقی می رسد. این طراحی شامل مدارهای ترکیبی (مبدل کد، جمع کننده، ضرب کننده، کدبردار، کدگذار، مالتی پلکسر) و مدارهای ترتیبی (فلیپ فلاپ، شیفت رجیسترها، ثبات ها، شمارنده ها) است. در انتها، انواع حافظه ها معرفی شده و دانشجویان کمی با معماری کامپیوتر آشنا می شوند. این مباحث، پیش نیاز درس سیستم های دیجیتال ۲ را تشکیل می دهند.

گروه آموزشی تخته سبز با بهره مندی از اساتید فارغ التحصیل در این زمینه، تدریس خصوصی سیستم های دیجیتال ۱ را با بهترین کیفیت در شهر تهران و جهت موفقیت در امتحانات پایان ترم انجام می دهد. این گروه با استفاده از جزوات و نمونه سوالات مختلف، دانشجویان دانشگاه های سراسری، آزاد، غیر انتفاعی و پیام نور را در یادگیری هرچه بهتر این درس یاری می دهد.

====================================
مطالب مرتبط  تدریس خصوصی سیستم دیجیتال ۱ :
کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *