تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم

تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم

تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم ( تقویتی و کنکوری )

تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم (حسابان ۲ -ریاضی ۳ تجربی- ریاضی و آمار ۳ )

گروه آموزشی تخته سبز

 ۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

بدون شک اصولی ترین روش که منجر به یادگیری درس ریاضیات می گردد، آموزش تفکر و پرورش خلاقیت است. یعنی به همان نسبت که دانش آموز یاد می گیرد بر روی مسائل ریاضی تفکر کند به همان نسبت دانش ریاضیات خود را افزایش می دهد. در مرحله ی اول این فرآیند توسط مدرسین گروه آموزشی تخته سبز شکل می گیرد. سپس برای تکمیل آن تلاش و پشتکار دانش آموزان منجر به درک و یادگیری عمیق از ریاضیات خواهد شد. لازم به ذکر است که با حفظ کردن برخی روش ها و راه های محاسباتی نمی توان به این درک عمیق از ریاضیات دست یافت.

سرفصل آموزشی کتاب ریاضی دوازدهم :

روند آموزشی توسط معلم خصوصی ریاضی پایه دوازدهم به شرح زیر است :

فصل بندی کتاب حسابان ۲ : تابع – مثلثات – حد – مشتق – کاربرد مش

فصل بندی کتاب ریاضی ۳ تجربی : تابع – مثلثات – مشتق – کاربرد مشتق – هندسه – احتمال

فصل بندی کتاب ریاضی و آمار ۳ انسانی : توابع نمایی و لگاریتمی – الگو و دنباله -شمارش بدون شمردن – احتمال

چرا تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم با تخته سبز ؟

تدریس دروس حسابان ۲ ، ریاضی ۳ تجربی ، ریاضی و آمار ۳ انسانی توسط مدرسان مجرب گروه آموزشی تخته سبز با بهره گیری از جزوات کاملا مفهومی و نمونه سوالات امتحانات نهایی به منظور کسب نمره بالا در امتحانات پاین ترم و همچنین بانک سوالات تستی جهت نتیجه مطلوب در کنکور سراسری انجام می گیرد. تدریس خصوصی ریاضی پایه دوازدهم با تکیه بر روش آموزشی مفهومی و نوین و همچنین با مناسب ترین قیمت در سراسر شهر تهران صورت می پذیرد.

گروه تخته سبز به کمک معلمان با تجربه و فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسری و به اشتراک گذاری هر گونه محتوای آموزشی در این مسیر همگام با دانش آموزان و دانشجویان عزیز است. برای آموزشی با کیفیت مطلوب، قیمتی مناسب و نتیجه رضایت بخش به گروه آموزشی تخته سبز اعتماد کنید. همچنین این مجموعه در زمینه کمک به دانش آموزان و دانشجویان در حوزه ی  حل تمرین و نمونه سوال امتحانی به شکل متن و ارسال فایل صوتی فعالیت می نماید.

===================================

مطالب مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی دوازدهم :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *