تدریس خصوصی الکترومغناطیس

تدریس خصوصی الکترومغناطیس

تدریس خصوصی الکترومغناطیس (حضوری و آنلاین)

آموزش درس الکترومغناطیس – مفهمومی و کنکوری

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

از دید بسیاری از دانشجویان، درس الکترومغناطیس دشوارترین درس رشته مهندسی برق است و همواره در حل مسائل مربوط به آن با مشکل مواجه اند. زیرا علاوه بر درک مسئله، نیاز به دانش ریاضی پیشرفته ای دارد. از آنجایی که بسیاری از مفاهیم مهندسی برق در این درس گنجانده شده است، عدم درک عمیق الکترومغناطیس اغلب باعث بروز مشکلاتی در دوران تحصیل خواهد شد.

دانشجویان در فصل اول الکترومغناطیس با مبحث آنالیز برداری آشنا می شوند که نقش بسزایی در یادگیری فصل بعد دارد. در فصل دوم با میدان الکتریکی ساکن (قانون گوس، قانون کلمب و …) آشنا می شوند. حل مسائل میدان الکتریکی ساکن معادلات پواسون و لاپلاس، مسائل مقدار مرزی در مختصات کارتزین و کروی و استوانه ای در فصل سوم گنجانده شده است. فصل چهارم جریان الکتریکی دائم است که چگالی جریان و قانون اهم و همچنین قانون ولتاژ و جریان کیرشف بیان می شود. دانشجویان در فصل پنجم میدان مغناطیسی ساکن آشنا می شوند.

از این رو، گروه آموزشی تخته سبز با بهره گیری از بهترین اساتید در این زمینه، در صدد رفع نیاز دانشجویان برآمده است. درس الکترومغناطیس به طور قابل توجهی متکی به دروس پایه ریاضیات، یعنی ریاضی عمومی ۲ و ریاضی مهندسی است. بنابراین، در شیوه آموزشی این درس مروری بر این مباحث نیز گنجانده شده است تا دانشجویانی که دارای پایه ضعیفی در این دروس هستند، از این بابت نگرانی نداشته باشند. تدریس خصوصی الکترومغناطیس توسط گروه آموزشی تخته سبز به منظور موفقیت در امتحانات میان ترم، پایان ترم و همینطور آزمون کارشناسی ارشد با مناسب ترین قیمت در سراسر ایران و خازج از کشور ارائه می گردد

========================

مطالب مرتبط  با تدریس خصوصی الکترومغناطیس :
کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز
اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز
تدریس خصوصی ریاضی در خوزستان
تدریس خصوصی ریاضی در گیلان
تدریس خصوصی ریاضی در قزوین
تدریس خصوصی ریاضی و آمار انسانی
تدریس خصوصی ریاضی در شیراز
تدریس خصوصی ریاضی در کردستان و کرمانشاه
حل تمرین و سوال امتحان ریاضی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *