انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسریانتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد (رشته های ریاضی فیزیک – تجربی – انسانی – زبان – هنر)

به صورت حضوری و غیر حضوری

توسط مشاوران با سابقه و مجرب در سراسر ایران 

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

همه ی ما در زندگی خود و در لحظات حساس باید تصمیم های مهمی را در جهت پیشرفت و کمال بگیریم. از دید روان شناسان زمانی می توان تصمیم یک شخص را درست و حساب شده به عمل آورد که آن شخص پس از گذشت سال ها از تصمیم خود پشیمان نگردد. از آن جا که انتخاب رشته کنکور آخرین مرحله در فرآیند تلاش برای ورود به دانشگاه است، شایسته است که این قدم نیز با دقت و به بهترین شکل انجام گیرد. اهمیت این تصمیم گیری از آن جهت است که آینده ی تحصیلی و شغلی شما عزیزان بستگی مستقیمی به آن دارد.

مشاوران معتقدند که بهترین تصمیم گیرنده در اولویت اول خود شخص است چرا که بهترین شناخت را از خود دارد. اما نیاز به مشاور به چند دلیل بدیهی به نظر می رسد. برای تصمیم درست ابتدا باید به علایق فرد توجه داشت. هم چنین عدم شناخت از رشته های تحصیلی و آینده ی شغلی نیز می تواند در اولین قدم انتخاب رشته کنکور سراسری شما عزیزان را با چالش مواجه کند. در قدم بعدی شناخت از سطح علمی دانشگاه ها در رشته های مختلف ضروری به نظر می رسد. از این رو، مشاوران گروه آموزشی تخته سبز با تجربه ی تحصیل در  دانشگاه های برتر کشور به خوبی از این شناخت برخوردار هستند و برای رفع نیاز دانش آموزان اقدام به انتخاب رشته ی کنکور سراسری در رشته های گروه علوم ریاضی، گروه علوم تجربی، گروه علوم انسانی، هنر و زبان های خارجه در سراسر ایران می نماید.

خلاصه ای از رزومه مشاوران در زیر ارائه شده است:

  • ۱۴ سال سابقه ی مشاوره انتخاب رشته کنکور و مدیریت آموزشی
  • مشاور مدارس OTN وابسته به دبیرستان انرژی اتمی
  • کارشناس حذف کنکور مجلس شورای اسلامی
  • مدیر عامل موسسه پرسش (بنیان گذار آزمون های تشریحی)

انتخاب رشته حضوری کنکور سراسری و آزاد:

مراحل انتخاب رشته حضوری در زیر توضیح داده شده است.

مرحله ی ۱: در مرحله اول داوطلب در جلسه ای خصوصی با مشاور از نحوه صحیح انتخاب رشته وکلیات مرتبط با آن مطلع شده و سوالات احتمالی خود را با ایشان مطرح می کند.

مرحله ی ۲: پس از اتمام جلسه اول مشاوره، داوطلب انتخاب رشته اولیه خود را انجام داده و جهت تعیین وقت برای جلسه دوم مشاوره اقدام می نماید.

مرحله ی ۳: در مرحله آخر و در جلسه دوم مشاوره، داوطلب انتخاب رشته خود را به مشاور ارائه کرده و با هم به بررسی و تایید نهایی آن می پردازند.

هزینه ی در نظر گرفته شده برای مشاوره :

– انتخاب  رشته حضوری دانشگاه سراسری ۳۰۰،۰۰۰ تومان

– انتخاب رشته حضوری دانشگاه آزاد ۱۰۰،۰۰۰ تومان

که به صورت حضوری پرداخت می گردد . برای انتخاب رشته حضوری کنکور سراسری پس از تماس با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹ و یا ۰۹۳۶۵۸۵۰۴۲۳ وقت قبلی تعیین فرمایید.

انتخاب رشته غیر حضوری کنکور سراسری و آزاد:

مراحل انتخاب رشته غیر حضوری در زیر توضیح داده شده است.

مرحله ی ۱: در این مرحله اطلاعاتی برای پر کردن فرم به داوطلب ارائه می گردد.

مرحله ی ۲: پرکردن فرم و ارائه کارنامه

مرحله ی ۳: در گام آخر هزینه ی در نظر گرفته شده برای مشاوره به صورت اینترنتی پرداخت می گردد. هزینه انتخاب رشته غیر حضوری کنکور سراسری ۱۰۰،۰۰۰ تومان و دانشگاه آزاد ۵۰،۰۰۰ تومان است. فرم تکمیل شده توسط مشاوران مورد مطالعه قرار می گیرد و در صورت نیاز با داوطلب تماس تلفنی برقرار می شود. سپس با توجه به رتبه، علایق، محل سکونت و اطلاعات سال های گذشته انتخاب رشته ی مناسب برای داوطلب انجام گرفته و از طریق پست الکترونیکی به داوطلب ارسال می شود.

شروع فرآیند انتخاب رشته غیر حضوری

===================================

مطالب مرتبط  با انتخاب رشته کنکور سراسری :
کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز