تدریس خصوصی هندسه

تدریس خصوصی هندسه

تدریس خصوصی هندسه ۱ ، ۲ و ۳

معلم خصوصی هندسه پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم

گروه آموزشی تخته سبز

 ۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

از بین دروس ریاضی در دوران تحصیل و مدرسه ، شاید بتوان ادعا نمود درس هندسه به دلیل پیچیدگی ها و نیازمندی به قدرت تجسم، از بد فهمی بیشتری نسبت به سایر دروس برخوردار است.، دانش آموزان در این درس باید ابتدا حل یک مسئله را از ابعاد گوناگون بسنجند و دید وسیعی نسبت به حل مسائل هندسی داشته باشند که رسیدن به این توانمندی نیازمند معملی آگاه و مجرب و همچنین حل تعداد زیادی مسئله هندسی است.

فصل بندی آموزشی درس هندسه :

فصل بندی کتاب های هندسه دوره دوم متوسطه به شرح زیر است و تسلط کامل و کافی به محتویات هر کتاب پیش نیاز کتاب بعدی است  . همچنین اساتید با تجربه گروه آموزشی تخته سبز برای تدریس خصوصی هندسه و بودجه بندی آموزشی بر اساس نقاط ضعف و قوت شاپردان عمل می کنند :

درس فصل موضوع
هندسه۱ فصل ۱ ترسیم های هندسی و استدلال
فصل ۲ قضیه تالس، تشابه و کاربردهای آن
فصل ۳ چند ضلعی ها
فصل ۴ تجسم فضایی
هندسه ۲ فصل ۱ دایره
فصل ۲ تبدیل های هندسی و کاربردهای آن
فصل ۳ روابط طولی در مثلث
هندسه ۳ فصل ۱ ماتریس و کاربردها
فصل ۲ آشنایی با مقاطع مخروطی
فصل ۳ بردارها

چرا انتخاب معلمان تخته سبز برای تدریس خصوصی هندسه ؟

تدریس دروس هندسه ۱ ، هندسه ۲ وهندسه ۳ پایه دوازدهم توسط مدرسان مجرب گروه آموزشی تخته سبز با بهره گیری از جزوات خلاصه اما مفهومی و  همچنین نمونه سوالات امتحانات نهایی به منظور کسب نمرات بالا در امتحانات پایان ترم و همچنین بانک سوالات تستی جهت کسب نتیجه مطلوب در کنکور سراسری صورت می پذیرد.. تدریس خصوصی هندسه با تکیه بر روش آموزشی نوین و پیشرفته و همچنین با مناسب ترین قیمت در سراسر شهر تهران انجام می شود.

تیم آموزشی تخته سبز در مسیر یکسان سازی آموزش در سرتاسر کشور گام برداشته و تدریس خصوصی هندسه نیز از این هدف و قاعده مستثنی نیست. از این رو در تهران و تمامی استان ها مانند بوشهر ، یزد ، خوزستان ، اصفهان ، خراسان رضوی ، گیلان ، مازندران ، گلستان ، آذربایجان ، کرمانشاه و کردستان و …. فعالیت می نماید و همچنین به دلیل مشغله والدین در زمینه حل تمرین و نمونه سوال امتحان در قالب نوشته و صدا خدمات رسانی نموده و در این مسیر آموزشی نیز در کنار والدین و دانش آموزان است.

===================================

مطالب مرتبط با تدریس خصوصی هندسه :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *