تدریس خصوصی ماشین های الکتریکی ۱

تدریس خصوصی ماشین های الکتریکی 1

معلم خصوصی ماشین الکتریکی ۱

تدریس خصوصی ماشین های الکتریکی ۱

گروه آموزشی تخته سبز

 ۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

سرفصل آموزشی این درس :

درس ماشین های الکتریکی ۱ زیر مجموعه ای از دروس مشترک برای کلیه گرایش های رشته ی مهندسی برق است. در مباحث این درس با عوامل تولید انرژی الکتریکی (حالت ژنراتوری) و یا تولید مکانیکی (حالت موتوری ) در ماشین های الکتریکی، به ویژه ماشین های جریان مستقیم (DC) آشنا می شویم. در فصل اول به مدارات مغناطیسی و تلفات انرژی در آن، شار پیوندی و پراکندگی و نحوه محاسبه اندوکتانس پرداخته می شود و در فصل دوم با کار و انرژی در سیستم های یک و چند تحریکه  و نحوه ی تولید گشتاور و نیروی محرکه القایی در ماشین گردان آشنا شده و سپس در فصل آخر تحلیل و بررسی انواع مولد ها و موتورهای جریان مستقیم (DC) از قبیل تحریک مستقل، شنت، سری و کمپوند ارائه می گردد . البته لازم به ذکر است این سرفصل ها بر اساس جزوه و نحوه تدریس اساتید در دانشگاه های مختلف ، متفاوت باشد و معیار تدریس این درس براساس جزوه دانشجو است.

چرا انتخاب تخته سبز برای تدریس خصوصی ماشین های الکتریکی ۱ ؟

یادگیری کامل و دقیق این درس برای دانشجویان مهندسی برق گرایش قدرت بسیار حائز اهمیت است به دلیل اینکه در کنار درس ماشین های الکتریکی ۲ و همانند درس بررسی سیستم های قدرت یکی از دروس کنکور کارشناسی ارشد (با ضریب ۴) است. همچنین پیش نیاز دروس ماشین های الکتریکی ۲ و ۳ بوده و در ادامه به بررسی ماشین های AC (ماشین های سنکرون) پرداخته می شود. گروه آموزشی تخته سبز با بهره گیری از جزوات مفهومی مرتبط با هر فصل و نمونه سوالات امتحانات دانشگاه های سراسری ، آزاد ، پیام نور و غیر انتفاعی جهت کسب نتیجه مطلوب در امتحانات پایان ترم و همچنین انواع مجموعه تست های کنکور کارشناسی ارشد با هدف موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد و در سراسر شهر تهران با مناسب ترین قیمت به تدریس ماشین های الکتریکی ۱ اقدام می نماید.

فعالیت این مجموعه مبنی بر تدریسی با کیفیت و قیمتی مناسب در سراسر شهر تهران و همچنین سایر استان ها است ، همچنین تیم آموزشی تخته سبز آمادگی خود را جهت حل تمارین و نمونه سوالات امتحانی درس ماشین های الکتریکی ۱ را اعلام می دارد.

===================================

مطالب مرتبط با تدریس خصوصی ماشین های الکتریکی ۱ :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *