تدریس خصوصی فیزیک

 

 

تدریس خصوصی فیزیک

فیزیک پایه دهم ، یازدهم ، دوازدهم  تمامی رشته ها

آمادگی جهت امتحان نهایی – کنکور سراسری

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

درس فیزیک برای رشته های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک در سه پایهٔ دهم، یازدهم و دوازدهم ارائه شده است . دانش آموزان عزیز مسیر آموزش و یادگیری، وقتی شوق انگیز و لذت بخش است که با تلاش و جدّیت شما برای پیمودن آن همراه شود. پیش از همه، باید به توانایی های خود باور و اعتماد داشته باشند. مفاهیمی که در هر سال تحصیلی می خوانند، با سطح درک و فهم شما متناسب است و برای بهبود و ارتقای زندگی فردی، اجتماعی و حرفه ایشان مفیدند. در فرایند آموزش به طور فعال و با انگیزه مشارکت کنند. برای تعامل مؤثر و سازنده با دنیای پر شتاب و در حال تغییر امروز، راهی جز «کسب خرد » نیست و این خرد به تدریج و به تبع باور، تلاش و مشارکت شما در فرایند آموزش به دست می آید.

اهداف برنامهٔ آموزش فیزیک در دورهٔ متوسطه دوم، مطابق با برنامهٔ درسی ملّی در سه عرصه ارتباط با خالق، شناخت خود، خلق و خلقت مبتنی بر شناخت و ارتباط با خدا تعریف شده و در جهت تقویت پنج عنصر تفکر و تعقل، ایمان، علم، عمل و اخلاق پیش خواهد رفت.دروس فیزیک دوره دوم متوسطه تدریس شده در این مجموعه به شرح زیر است :

فیزیک پایه دهم

فیزیک پایه یازدهم

فیزیک پایه دوازدهم

تدریس دروس فیزیک دوره دوم متوسطه توسط مدرسان مجرب گروه آموزشی تخته سبز با بهره گیری از جزوات کاملا مفهومی و نمونه سوالات امتحانات نهایی به منظور کسب نمره بالا در امتحانات پاین ترم و همچنین بانک سوالات تستی جهت نتیجه مطلوب در کنکور سراسری انجام می گیرد. تدریس خصوصی فیزیک با تکیه بر روش آموزشی مفهومی و نوین و همچنین با مناسب ترین قیمت در سراسر شهر تهران صورت می پذیرد.

===================================

مطالب مرتبط  با تدریس خصوصی فیزیک :
تدریس خصوصی فیزیککانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز
تدریس خصوصی فیزیکاینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *