تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم

تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم

معلم ریاضی ششم ابتدایی هفتم متوسطه

( تقویتی و تست زنی آزمون ورودی تیزهوشان و مدارس برتر)

تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

 هدف از یادگیری علم ریاضی ؟ (تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم)

شاید بتوان ادعا نمود درس ریاضی یکی از چالش برانگیز ترین دروس در راه آموزش برای دانش آموزان است. گاهی این چالش بقدری برای دانش آموز طاقت فرسا می شود که نسبت به ادامه آن ناامید است. در این شرایط امکان دارد برای والدین و یا دانش آموز این سوال پیش آید. چطور ریاضی بخوانیم ؟ در کنکورها و آزمون های ورودی ، چگونه نتیجه رضایت بخش با درصد بالا کسب کنیم؟ روش استاندارد برای یادگیری ریاضی چیست؟

دانستن علم ریاضی و مهارت محاسبات برای هر انسان واجب است. در همه علوم و فنون می‌توان از رشته ریاضی استفاده کرد. امروزه علاوه بر رشته فنی مهندسی، سایر رشته ها مانند هنر، ورزش، مدیریت و  … به علم ریاضی نیازمند است. حل مسائل ریاضی همانند تقویت ماهیچه کمک به تقویت مغز شما می کند. ازاینرو ما در تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم همانند نرمش، ابتدا ذهن فراگیران را نسبت به ریاضی آماده می کنیم.

 

اهمیت پایه ششم وهفتم ؟

پایه ششم پلی است برای تغییر مقطع تحصیلی دانش آموز از ابتدایی به متوسطه. به همین دلیل آموزش صحیح و جمع بندی مقطع ابتدایی برای شرکت در آزمون های ورودی مدارس بسیار مهم است. از طرفی امکان دارد دانش آموز با ورود به مقطع جدید متوسطه، نسبت به شرایط جدید دچار نگرانی شود. پایه هفتم نقطه شروع این مقطع است پس می بایست با حضور معلمی باتجربه این مسیر را هموار نمود.

معلم ریاضی ششم ابتدایی هفتم متوسطه براساس تجربه رویارویی با این چالشها، بهترین مسیر آموزشی را انتخاب می کند. این انتخاب درست موجب می شود هر دانش آموز در این نقطه مرزی به بهترین شکل هدایت آموزشی شود. انتخاب مسیر تیزهوشان نیز در این نقطه با کمک معلمی کار بلد اتفاق می افتد.

 

فصل بندی کتاب

سر فصل های کتاب ریاضی پایه ششم

  • فصل اول – کسر متعارفی
  • فصل دوم – عددهای اعشاری
  • فصل سوم – اندازه گیری طول و زاویه
  • فصل چهارم – عددهای تقریبی
  • فصل پنجم – نسبت ، تناسب و درصد
  • فصل ششم – آمار و احتمال
  • فصل هفتم – اندازه گیری سطح و حجم
  • فصل هشتم – مختصات و عددهای صحیح

سر فصل های کتاب ریاضی پایه هفتم

  • فصل اول – راهبردهای حل مسئله
  • فصل دوم – عددهای صحیح
  • فصل سوم – هندسه و استدلال
  • فصل چهارم – جبر و معادله
  • فصل پنجم – سطح و حجم
  • فصل ششم – شمارنده ها و اعداد اول
  • فصل هفتم –  بردار و مختصات
  • فصل هشتم – توان و جذر
  • فصل نهم – آمار و احتمال
  • فصل دهم – ترسیم های هندسی و توازی

معرفی تخته سبز ؟

گروه آموزشی تخته سبز در ابتدای مسیر با هم فکری دانشجویان ارشد دانشگاه های سراسری تهران در سال ۱۳۹۳ شکل گرفت. رسیدن به جایگاه تنها در صورتی امکان پذیر بود که گردآوران این مجموعه خودشان با چالش های یک مسیر آموزشی روبرو شده باشند. تدریس، مشاوره آموزشی، نمونه سوال امتحانی مقاطع گوناگون و معرفی مدارس برتر از فعالیتهای این مجموعه به حساب می آید. در ادامه به اهداف شکل گیری تخته سبز و دلیل انتخاب آن می پردازیم.

 

اهداف تخته سبز

زمانیکه شما موسسه ای را برای آموزش فرزندتان انتخاب نمودید، بهتر است از اهداف آن مجموعه مطلع شود. گروه آموزشی تخته سبز در راستای  جلب رضایت و کسب موفقیت فراگیران، با اهداف زیر دایر گردید. این اهداف در هر قدم از این مسیر با ایده پردازی بر اساس نیاز آموزشی جامعه شکل گرفت :

  • ارائه آموزشی استاندارد ، با کیفیت و قیمت مناسب
  • یکپارچگی آموزشی و اعتقاد به حق آموزش برای هر نفر در هر نقطه از کشور
  • عرضه محتواهای آموزشی و طبقه بندی شده
  • مشاوره تحصیلی و ارائه راهکارهای اصولی جهت هدایت آموزشی

 

روند آموزشی برای تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم :

معلم ریاضی ششم ابتدایی هفتم متوسطه

انتخاب اساتید و معلمان تخته سبز بر اساس دو گزینه است :

  • سطح معلومات و دانش بالا
  • فن بیان قوی

هر فرد پس از سنجش تخصصی و اخلاقی توسط کارشناسان، وارد این مجموعه می شود. ورود به تیم آموزشی تخته سبز صرفا دلیل بر ماندگاری هر مدرس نیست. بلکه به صورت دوره ای هر مدرس و استاد از نظر توانمندی و میزان رضایت شاگردان ، ارزیابی می گردد. باور ما بر این است حق معنوی هر دانش آموز، معلمی باتجربه و دلسوز است. تمامی اساتید و مدرسان این مجموعه را، معلمان باتجربه و فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر تشکیل داده اند.

 

جزوات آموزشی 

در تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم پیشنهاد اول کارشناسان آموزشی تخته سبز برای یادگیری، کتاب مرجع مربوط به آن است. اما گاهی برخی از دانش آموزان قادر به برقراری ارتباط با نوع نگارش و بیان کتاب مرجع نیستند. بنابراین نیاز به یک جزوه کمک آموزشی در کنار کتاب درسی است. جزوات کمک آموزشی با تسهیل در بیان مطلب سرعت یادگیری دانش آموز را بالاتر می برد. همچنین می تواند نسبت به مطالب کتاب مرجع نیز فراترو در قالب تیزهوشان و یا نکته و تست بیان شود.

معلم ریاضی ششم ابتدایی هفتم متوسطه در صورت نیاز جزوه جامعی را در اختیار دانش آموز قرار می دهد.  باز هم تاکید می گردد که جزوه تنها به منظور کمک درس در اختیار دانش آموز قرار می گیرد. به این معنا که دانش آموز ممکن است برای فهم بهتر بخش هایی از کتاب، به جزوات رجوع کند.

 

بررسی دائم میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز

آموزش مجموعه ای از تدریس مفهمومی، جزوات و نمونه سوالات کامل و طبقه بندی شده و همجنین مشاوره تحصیلی است. زیرا ممکن است با وجود تدریس صحیح و محتوای آموزشی جامع، دانش آموز با روش درست درس خواندن آشنا نباشد. در کنار معلم ریاضی ششم ابتدایی هفتم متوسطه ، حضور یک مشاوره آگاه در کنار دانش آموز می تواند بهره مطالعه هر دانش آموز را چندین برابر کند.

نگاه تخته سبز به این مسیر آموزشی نقطه ای و گذرا نیست. در حین آموزش، روند رشد و پیشرفت هر دانش آموز چندین بار به صورت دوره ای بررسی می شود. مشاوران تخته سبز با راهنمایی درست و ترسیم برنامه جامع آموزشی به رشد هر دانش آموزش کمک می کنند. حضور یک مشاور تحصیلی موجب کاهش آزمون و خطا دانش آموز می شود. مدرسان و اساتید تخته سبز علاوه بر قدرت آموزش، توانمندی و تجربه در حوزه مشاوره را نیز دارا هستند.

 

نمونه سوال امتحانی 

زمان فرا رسیدن امتحانات، ممکن است یک دانش آموز فکر کند که مطالعه بیشتر منجر به نتیجه بهتر می شود. اما روانشنا‌سان به این نتیجه رسیده‌اند این روش درستی برای کسب نتیجه رضایت بخش نیست. همانطور که هرفردی مانند ورزشکار، هنرمند و … برای حفظ مهارت‌های ورزشی خود، همواره به تمرین می‌پردازند، یادگیری نیزهم مشروط به تمرین مکرر است.

یکی از وظایف مهم معلم ریاضی ششم ابتدایی هفتم متوسطه پیدا کردن نقاط ضعف دانش آموز است. یکی از راه های رسیدن به این مسئله مهم حل نمونه سوالات مشابه امتحان است. این نمونه سوال در قالب فعالیت کاردرکلاس و تمرین های پس از کلاس در اختیار دانش آموز قرار می گیرد. یافتن نقاط ضعف به شرطی است که سوالات با سطح بندی مختلف در اختیار دانش آموز قرار گیرد. پی بردن به نقاط ضعف و تلاش در راستای رفع آن منجر به موفقیت و کسب نمره مطلوب می شود.

 

 

مکان برگزاری تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم

کلاس حضوری

بدون شک در صورتی که فضای منزل، محیطی آرام برای دانش آموز باشد، بهترین محل برای آموزش است. زیرا تاثیر راحتی در فضا و محیط ضریب یادگیری دانش آموزان را بالا می برد. از این رو گروه آموزشی تخته سبز اولیت آموزش حضوری را به صورت تدریس در محل انجام می دهد. تا با حفظ آرامش ذهنی دانش آموزان بتواند بیشترین بازدهی در کلاس ایجاد گردد.

در صورت عدم وجود فضای مناسب در منزل، تخته سبز فضایی را برای تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم مهیا نموده است. با هماهنگی قبلی و شرایط زمانبندی کلاس ها، دانش آموز و استاد در محل حضور پیدا می کنند. چنانچه دانش آموز قادر به رفت و آمد نیز نباشد ما تدریس آنلاین را پیشنهاد می کنیم که در ادامه به آن می پردازیم.

 

کلاس آنلاین

نقطه شروع تدریس آنلاین را شاید بتوان پیدایش اینترنت در سطح جهان دانست . در سال ۱۹۸۴ میلادی دانشگاه تورنتو، اولین دانشگاهی بود که به طور رسمی تدریس مقطع کارشناسی مهندسی آنلاین را ارائه نمود. در چند دهه گذشته این نوع آموزش رو به رشد بوده و با شیوع  ویروس کرونا فضای مجازی مهمترین ابزار آموزشی در جهان تبدیل شده است.

برخی به اشتباه بر این باورند که کلاس های آنلاین کیفیت کلاس های حضوری را ندارد. اما چنانچه معلم فن بیان قوی و پیگیری لازم برای تفهیم مطلب را داشته باشد، تدریس آنلاین بهترین گزینه برای یادگیری است. زیرا تمامی شرایط اعم از صدای استاد، دانش آموز، اشتراک محتوا و تخته مشترک همانند تدریس حضوری است. مزایای آموزش آنلاین به شرح زیر است :

۱-  صرفه جویی در هزینه رفت و آمد و زمان تلف شده

۲- قابلیت نظارت والیدن بر روند آموزش معلم ریاضی ششم ابتدایی هفتم متوسطه

۳- فارغ از شرایط زمانی و مکانی

مکان آموزش را آنطور که راحت هستید، انتخاب کنید. ( این ویژگی برای افرادی با ناتوانی جسمی مناسب است )

تنظیم زمان کلاس متناسب با شرایط کاری

۴-  ضبط ویدئو کلاس ها، که موجب می شود برای جمع بندی شب امتحان مجدد هزینه نپردازید.

 

معلم ریاضی ششم ابتدایی هفتم متوسطه داخل ایران

همانطور که در ابتدا بیان شد، یکپارچگی آموزشی در هر نقطه از کشور یکی از اهداف مهم تخته سبز است. به همین منظور علاوه بر تهران، در سایر استان ها مطابق جدول زیر زیر فعالیت می نماید. تیم تخته سبز بر این باور است که هیچ دانش آموزی نباید به دلیل شرایط مکانی از آموزش استاندارد بی بهره باشد.

شمال تهران

شرق تهران

غرب تهران

جنوب تهران

اصفهان

فارس

کرمانشاه

کردستان

خراسان رضوی

آذربایجان شرقی

گیلان

مازندران

یزد

کهگیلویه و بویر احمد

ایلام

قم

البرز

گلستان

بوشهر

بندرعباس

خوزستان

سیستان و بلوچستان

خراسان جنوبی

کرمان

لرستان

همدان

سمنان

اردبیل

آذربایجان غربی

مرکزی

 

تدریس خارج  از ایران

تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم و یا بطور کلی طرح آموزش سرتاسری تنها به داخل کشور محدود نمی گردد. برای هموطنان خارج از کشور به دلیل صرفه اقتصادی و تطابق فرهنگ، انتخاب مدرس از داخل ایران بهترین گزینه است. گسترش اینترنت و مهیا شدن بسترهای آنلاین جهت آموزش، این گزینه را برای همه هموطنان میسر کرده است. اساتید تخته سبز با علم و تجربه نسبت به برنامه و کتاب های آموزشی خارج از کشور، آماده آموزش به هموطنان خارج از کشور می باشند.

 

زمان برگزاری و رزور کلاس ها

برای هماهنگی معلم ریاضی ششم ابتدایی هفتم متوسطه ، ابتدا لازم است با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹ تماس بگیرید. مدرس و استاد مربوطه براساس اولین جلسه معارفه، میزان دانش و توانمندی دانش آموز را محک می زند. برگزاری کلاس از نظر زمانی دارای شرایط زیر است که والدین و دانش آموزان ملزم به رعایت آن هستند :

  • هماهنگی کلاس های خارج از برنامه آموزشی با استاد، ۲۴ ساعت قبل از زمان پیشنهادی
  • لغو یا جابجایی قبل از ۲۴ ساعت مانده به شروع کلاس، پرداخت هیچ هزینه ای لازم نیست
  • لغو یا جابجایی  از ۲۴ الی ۲ ساعت مانده به شروع کلاس، پرداخت ۲۵ درصد از هزینه آن جلسه
  • لغو یا جابجایی از ۲ ساعت مانده تا لحظه شروع کلاس، پرداخت ۵۰ درصد از هزینه آن جلسه

 

مدت زمان هرجلسه­ ۹۰دقیقه که سبز هدف اصلی در هرجلسه انتقال درست مفاهیم و جمع بندی مطالب آن جلسه است. لذا اهمیت کیفیت و تمرکز معلم ریاضی ششم ابتدایی هفتم متوسطه برای جمع­بندی مطالب اهمیت بیشتری نسبت به اتمام زمان دارد. ( برای چند دقیقه اضافه در پایان جلسه هزینه ای دریافت نمی گردد. ) طول هر جلسه از تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم براساس توافق شما با استاد هماهنگ می­شود. در صورت تمایل فرد زمان جلسه می تواند بیشتر از ۹۰ دقیقه نیز افزایش یابد. به میزان افزایش زمان کلاس، هزینه نیز افزایش می یابد. به عنوان مثال اگر کلاس به جای ۹۰ دقیقه، ۱۸۰ دقیقه باشد، هزینه کلاس دو برابر می‌شود.

 

هزینه کلاس های تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم

هزینه هر جلسه قبل و یا حین جلسه میبایست واریز گردد. هزینه ها کلاس های مقاطع ابتدایی، متوسطه و دانشگاه در صفحه اصلی سایت تخته سبز قابل مشاهده است. هزینه کلاس ها علاوه بر مقاطع تحصیلی به تدریس وِیژه برای کنکور و تیزهوشان نیز وابسته است. همچنین این مبالغ بر اساس طرح های تخفیف که در همان صفحه بیان شده، قابل تغییر است.

به منظور تسهیل در فرآیند پرداخت حق التدریس معلم ریاضی ششم ابتدایی هفتم متوسطه ، چندین روش فراهم شده است:

 

ارزیابی عملکرد اساتید و معلمان

همانطور که قبلا بیان شد نگاه تخته سبز به آموزش، نگاه نقطه ای نیست. روند رشد و نتیجه امتحانات، نحوه تدریس استاد، رضایت دانش آموز به صورت دوره ای توسط کارشناسان ارزیابی می شود. همچنین در این مجموعه به صورت سالانه نمره ارزیابی به اساتید اختصاص داده می شود. که در نهایت منجر به ادامه همکاری و یا عدم همکاری با هر استاد می گردد.تمامی اعضای این مجموعه در راستای ارائه خدمات با کیفیت و کسب نتیجه رضایت بخش در تلاشند. زیرا همگی بر این باوریم که آموزش رکن اصلی برای رشد و ارتقای سطح یک جامعه است. تربیت دانش آموزان و دانشجویان با سطح معلومات بالا قطعا تاثیر مستقیم در آینده کشور خواهد داشت. برای بهره مندی از خدمات آموزشی تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم با کیفیت، استاندارد و با قیمتی مناسب به تخته سبز اعتماد کنید.

====================================

مطالب مرتبط با تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *