تدریس خصوصی و گروهی دروس دانشگاه آزاد

تدریس خصوصی و گروهی دروس دانشگاه آزاد

تدریس خصوصی و گروهی دروس دانشگاه آزاد

تدریس خصوصی و گروهی دروس دانشگاه آزاد

دروس علوم پایه و مهندسی برق

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

گروه آموزشی تخته سبز چندین سال است که در راستای تدریس خصوصی در مقطع دانشگاهی برای موفقیت و بالا بردن سطح علمی دانشجویان فعالیت نموده است. با توجه به استقلال مالی دانشجویان، همواره در این چند سال با دانشجویانی مواجه بوده‌ایم که به دلیل هزینه‌ی نسبتاً بالای تدریس خصوصی‌، با وجود نیاز تمایل چندانی برای شرکت در این کلاس‌ها نداشتند. بنابراین برای استفاده‌ی دانشجویان و موفقیت آنان در امتحانات پایان‌ترم بر آن شدیم تا علاوه بر برگزاری کلاس‌های خصوصی به شیوه‌ی متداول، اقدام به تشکیل کلاس‌های گروهی و نیمه خصوصی در ایام امتحانات نماییم.

با توجه به این‌که در این کلاس‌ها تأکید اصلی اساتید، آموزش در حل سوالات امتحانات سال‌های گذشته همان دانشگاه می‌باشد، بهتر است که دانشجویان هر کلاس از یک دانشگاه باشند. از آن‌جایی که امتحانات دروس علوم پایه در دانشگاه‌ها به صورت هماهنگ برگزار می‌شود، گروه آموزشی تخته سبز هدف خود را بر دروس ریاضی عمومی ۱، ریاضی عمومی ۲، فیزیک ۲، معادلات دیفرانسیل و ریاضیات مهندسی متمرکز کرده است. هر چند که از تشکیل کلاس‌های گروهی در سایر دروس به خصوص دروس تخصصی مهندسی برق استقبال می‌کند.

چند نکته :

۱. تعداد نفرات هر کلاس ۵ نفر می‌باشد. ( اولویت با کسانی است که زودتر اقدام کنند.)

۲. تقریباً چهار جلسه برای هر درس ( مدت زمان هر جلسه دو ساعت است.)

۳. هزینه‌ی هر جلسه برای هر نفر ۳۰ هزار تومان است. ( توجه کنید که هزینه‌ی کلاس‌های خصوصی ۳ تا ۴ برابر هزینه‌ی مذکور است.)

۴. در این ترم تمرکز اصلی گروه آموزشی تخته سبز بر دانشجویان دانشگاه‌های تهران جنوب، علوم تحقیقات و تهران مرکز خواهد بود. ( دانشجویان دانشگاه‌های دیگر در صورت هماهنگی بین خود و تشکیل گروه‌‌های ۵ نفره می‌توانند از این کلاس‌ها بهره‌مند گردند.)

۵ . برای ثبت نام در این کلاس ها با شماره های ۰۹۱۲۵۰۱۸۹۸۰ – ۰۹۳۳۸۰۲۶۹۶۰ تماس حاصل فرمایید.

====================================
مطالب مرتبط تدریس خصوصی و گروهی دانشگاه آزاد :
کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *