تدریس خصوصی محاسبات عددی

تدریس خصوصی محاسبات عددی

تدریس خصوصی محاسبات عددی

تدریس خصوصی محاسبات عددی 

تمام رشته های مهندسی

توسط اساتید مجرب در شهر تهران

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

محاسبات عددی یکی از دروس کارشناسی است که برای تمام رشته‌های مهندسی (برق، کامپیوتر، مکانیک، عمران، معدن، شیمی، …) تدوین شده است. هدف محاسبات عددی، حل مسائل عددی پیچیده، تنها با استفاده از اعمال ساده حساب به منظور توسعه و ارزیابی روش‌­ها برای محاسبه نتایج عددی از اطلاعات معلوم است. با مطالعه این درس، قادر به حل معادلاتی می‌شویم که به طریق کلاسیک قادر به حل آن­ها نیستیم و یا مقادیر انتگرال­‌هایی را محاسبه می­‌کنیم که به روش­‌های کلاسیک قادر به تعیین مقادیر آن­ها نیستم.

مباحث محاسبات عددی در دانشگاه‌­ها معمولاً در ­­هشت فصل تدریس می­‌شود. در فصل اول به مباحثی همچون خطای مطلق و نسبی، منابع اصلی خطا، خطای چهار عمل اصلی و خطای محاسبه فرمول­‌ها و توابع پرداخته می­‌شود. فصل دوم به حل معادلاتی می‌­پردازد که به روش کلاسیک قابل حل نیستند. درون‌یابی و برون‌یابی از مباحث فصل سوم می‌­باشد. در فصل چهارم به مشتق­‌گیری و انتگرال­‌گیری عددی می­‌پردازد. روش‌های عددی برای حل معادلات دیفرانسیل معمولی شامل بسط تیلور، روش اویلر و روش رونگه کوتا در فصل پنجم ارائه می‌گردد. ماتریس­‌ها و حل دستگاه‌­های معادلات خطی و غیر خطی مباحث فصل ششم را شامل می­‌گردد. فصل هفتم به تعیین مقادیر ویژه و بردارهای ویژه ماتریس‌­ها می‌پردازد. در نهایت و در فصل آخر روش حداقل مربعات به عنوان روشی برای تخمین مورد بررسی قرار می­‌گیرد.

در گروه آموزشی تخته سبز تدریس خصوصی محاسبات عددی توسط اساتیدی توانمند و مجرب انجام می­‌گیرد. این اساتید برای تدریس خصوصی محاسبات عددی از جزوات و نمونه سوالات امتحانات دانشگاه‌های مربوطه به منظور کسب نمره‌ی بالا در امتحانات و جلب رضایت دانشجویان در سراسر شهر تهران استفاده می نمایند.

====================================
مطالب مرتبط تدریس خصوصی محاسبات عددی :
کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *