تدریس خصوصی فیزیک ۲ دانشگاه

تدریس خصوصی فیزیک ۲ دانشگاه

تدریس خصوصی فیزیک 2 دانشگاه

تدریس خصوصی فیزیک ۲ دانشگاه 

 کلیه رشته های مهندسی و علوم پایه 

دانشگاه های سراسری، آزاد، غیر انتفاعی و پیام نور 

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

شاید زمانی که چوپانی به طور اتفاقی به وجود خاصیت مغناطیسی سنگی پی برد و یا یونانیان با مالش کهربا اجسام سبک را جذب می کردند، هیچ گاه تصور نمی کردند که یافته های آنان در حدود ۲۸۰۰ سال بعد، بزرگترین تحول را در زندگی بشر به وجود آورد. این یافته ها، شاخه ای از علم فیزیک به نام الکتریسیته و مغناطیس را پدید آورد و دانشمندان بزرگی نظیر فرانکلین، گؤس، کولمب، فاراده، اورستد، تسلا، هانری، وبر، هرتز، ماکسول و . . . گام های مهمی در جهت پیشرفت این علم برداشتند تا جایی که بشر موفق به ساخت ابزارهایی شد که در گذشته تنها رؤیای آن را در ذهن می پروراند. ارتباط بین فواصل دور، دسترسی به انرژی الکتریکی در هر نقطه، هوش مصنوعی و . . . تنها نمونه هایی از این دستاوردهای بزرگ است.

به دلیل اهمیت این شاخه از علم فیزیک، درسی تحت عنوان فیزیک ۲ برای دانشجویان رشته های مهندسی و علوم پایه در نظر گرفته شده است که شامل مباحث قانون کولمب، میدان الکتریکی، قانون گؤس، پتانسیل الکتریکی، خازن و ظرفیت، جریان و مقاومت، مدارهای الکتریکی، نیرو و میدان مغناطیسی، القا و القاگر است. درس فیزیک ۲ را می توان از پایه ای ترین دروس رشته های مهندسی برق و کامپیوتر دانست. علاوه بر این، فیزیک ۲ دانشگاه در بسیاری از رشته های مهندسی، پیش نیاز درس مبانی مهندسی برق است.

گروه آموزشی تخته سبز با بهره مندی از اساتید مجرب تلاش می کند تا دانشجویان درس فیزیک ۲ دانشگاه را به طور مفهومی فرا گیرند. از این رو، تدریس خصوصی فیزیک ۲ دانشگاه برای دانشجویان دانشگاه های سراسری، آزاد، غیر انتفاعی و پیام نور در سراسر شهر تهران با مناسب ترین قیمت توسط اساتید گروه آموزشی تخته سبز به صورت خصوصی و گروهی انجام می پذیرد.

====================================
مطالب مرتبط  تدریس خصوصی فیزیک ۲ دانشگاه :
کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *