تدریس خصوصی فیزیک سوم دبیرستان

تدریس خصوصی فیزیک سوم دبیرستان

تدریس خصوصی فیزیک سوم دبیرستان

تدریس خصوصی فیزیک سوم دبیرستان

رشته های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی

 برنامه ویژه جهت موفقیت در امتحان نهایی و کنکور سراسری

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

 

فیزیک سوم دبیرستان مبتنی بر مطالبی است که در دسته­ بندی موضوعی فیزیک تحت عنوان فیزیک الکتریسیته و مغناطیس قرار دارد و به طور کلی به بررسی اثر بارهای آزاد در حالت ساکن و متحرک می­ پردازد. در رشته­ های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی، فیزیک ۳ و آزمایشگاه شامل مباحث الکتریسیته ساکن، جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم، میدان و نیروی مغناطیسی و القای الکترومغناطیسی است. اگرچه، در رشته ریاضی و فیزیک فصلی به نام ترمودینامیک، که در راستای ادامه مطالب فیزیک ۲ و آزمایشگاه بوده، گنجانده شده است. فیزیک سال سوم از دو جهت حائز اهمیت است؛ یکی اینکه از جمله دروس مهم و نسبتاً سخت در امتحان نهایی محسوب شده و دیگری اینکه سهم به سزایی در تعداد سوالات کنکور سراسری به خود اختصاص می­ دهد.

یکی از ویژگی ­هایی که گروه آموزشی تخته سبز را نسبت به سایر مؤسسات متمایز می ­کند، استفاده از جزوه ­های تألیفی خود اساتید با توجه به تجارب و نیاز دانش آموزان است. برای نمونه می­ توانید بانک سوالات امتحان نهایی، خلاصه روابط و فرمول­ های مهم، تشریح آزمایش­ های فیزیک ۳، و تعاریف و نکات مهم کتاب را که توسط اساتید گروه آموزشی تخته سبز گردآوری شده است، در انتهای همین مطلب دانلود کنید. بسته ­ی آموزشی بانک سوالات امتحان نهایی شامل سوالات بین سال­های ۸۷ تا ۹۴ در سه نوبت خرداد، شهریور و دی ماه بوده که به صورت موضوعی بخش­ بندی شده است تا پاسخگوی نیاز دانش­ آموزان در امتحان نهایی باشد.

تدریس خصوصی فیزیک سوم دبیرستان با هدف موفقیت دانش­ آموزان در مهمترین آزمون­ های دوران تحصیلی دبیرستان، یعنی امتحان نهایی و کنکور سراسری برای رشته­ های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی در سراسر شهر تهران توسط اساتید گروه آموزشی تخته سبز برگزار می گردد.

دانلود بسته های آموزشی  تخته سبز درس فیزیک ۳ و آزمایشگاه 

بانک سوالات امتحان نهایی ریاضی و فیزیک علوم تجربی
خلاصه روابط و فرمول های مهم در حل مسائل امتحان نهایی ریاضی و فیزیک علوم تجربی
تشریح آزمایش های فیزیک ۳ ریاضی و فیزیک علوم تجربی
تعاریف و نکات مهم فیزیک ۳ ریاضی و فیزیک علوم تجربی
====================================
مطالب مرتبط:
دانلودها، فیزیک ۳ و آزمایشگاه رشته ریاضی و فیزیک
دانلودها، فیزیک ۳ و آزمایشگاه رشته علوم تجربی
کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز
اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *