تدریس خصوصی ریاضی عمومی ۲

تدریس خصوصی ریاضی عمومی ۲

تدریس خصوصی ریاضی عمومی 2

تدریس خصوصی ریاضی عمومی ۲

 کلیه رشته های مهندسی و علوم پایه 

آمادگی برای امتحانات پایان ترم و کنکورکارشناسی ارشد 

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

ریاضیات ابزار تحلیل و مدل سازی محیط در بر گیرنده ما و پدیده های موجود در آن است. با نگاهی به پیرامون خود، در می یابیم که فضایی سه بعدی ما را احاطه کرده است. برای توصیف این محیط به صورت ریاضی، نیاز به توابعی با دو و یا چند متغیر مستقل است. مشابه توابع یک متغیره، در این حالت نیز مسائلی چون بهینه سازی و تعیین مساحت و حجم پدیدار می شوند. باز هم دو ابزار پر کاربرد ریاضیات، یعنی مشتق و انتگرال، گره گشای حل این مسائل هستند.

درس ریاضی عمومی ۲ دانشگاه، با همین هدف در برنامه درسی دانشجویان رشته های علوم پایه و مهندسی قرار گرفته است. در ابتدا، دانشجویان با خم ها و رویه ها در فضای سه بعدی و معادلات و مفاهیم مربوط به آن ها آشنا می شوند. در ادامه، حد و پیوستگی توابع چند متغیره مورد بررسی قرار می گیرد. پس آن، مشتق توابع چند متغیره تعریف می شود که تا حدودی با توابع یک متغیره متفاوت بوده و آن را مشتق جزئی می نامند. در مورد توابع چند متغیره نیز، مشتق کاربردهای فراوانی دارد که مهمترین آن یافتن نقاط اکسترمم و مسائل مربوط به بهینه سازی است. در فصول انتهایی، انتگرال گیری از توابع چند متغیره مورد مطالعه قرار می گیرد که شامل انتگرال دو گانه، انتگرال سه گانه، انتگرال گیری روی خم، انتگرال گیری روی سطح و انتگرال توابع برداری است.

گروه آموزشی تخته سبز با به کار گیری اساتید مجرب در این درس، اقدام به تدریس خصوصی ریاضی عمومی ۲ دانشگاه در سراسر شهر تهران می نماید. تدریس ریاضی عمومی ۲ برای کلیه دانشجویان دانشگاه های سراسری، آزاد، غیر انتفاعی و پیام نور با مناسب ترین قیمت انجام می گیرد.

====================================
مطالب مرتبط  تدریس خصوصی ریاضی عمومی ۲ :
کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *