تدریس خصوصی ریاضیات گسسته پایه دوازدهم

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته پایه دوازدهم

تدریس خصوصی ریاضیات گسسته دوازدهم

تدریس خصوصی ریاضات گسسته پایه دوازدهم

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

کتاب حاضر در راستای برنامه درس ملی و در ادامه تغییر کتاب های ریاضی دوره دوم متوسطه تالیف شده است. یکی از تفاوت های مهم این کتاب با کتاب قبلی مربوط به دوره پیش دانشگاهی، کاهش قابل ملاحظه محتوا است. ارتباط بین ریاضیات مدرسه ای و محیط پیرامون و کاربردهای این دانش در زندگی روزمره، مورد تاکید قرار گرفته است. تلاش برای برقراری این ارتباط در تصاویر کتاب نیز قابل مشاهده است.

کتاب های ریاضیات گسسته پایه دوازدهم به ترتیب به صورت زیر فصل بندی شده است :

فصل اول – آشنایی با نظریه اعداد (درس اول : استدلال ریاضی – درس دوم : بخش پذیری در اعداد صحیح – درس سوم : هم نهشتی در اعداد صحیح و کاربردها)

فصل دوم – گراف و مدل سازی ( درس اول : معرفی گراف – درس دوم : مدل سازی با گراف)

فصل سوم – ترکیبیات ( درس اول : مباحثی در ترکیبیات – درس دوم : روش هایی برای شمارش)

مباحث کتاب ریاضیات گسسته به صورت دنباله دار و مرتبط با دروس ریاضی پایه دهم و آمار و احتمال پایه یازدهم است و دانش آموزانی که این درس را در سال قبل به درستی فرا گفته باشند در پایه دوازدهم و کنکور سراسری کمتر دچار چالش و مشکل می شوند. در پایه دوازدهم با تدریس خصوصی گسسته دوازدهم توسط گروه آموزشی تخته سبز با استفاده ازجزوات کاملا مفهومی و نمونه سوالات تالیفی امتحانات پایان ترم جهت کسب نمره رضایت بخش و همچنین بانک سوالات تستی جهت نتیجه مطلوب در کنکور سراسری انجام می گیرد. تدریس خصوصی گسسته دوازدهم بر مبنای روش های آموزشی مفهومی و نوین، با مناسب ترین قیمت در سراسر شهر تهران صورت می پذیرد.

===================================

مطالب مرتبط  با تدریس خصوصی ریاضیات گسسته پایه دوازدهم :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز
اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *