تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و انتگرال

تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و انتگرال

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

مطالب کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال از این جهت مورد نیاز دانش آموزان است که در فهرست مباحث دانشگاهی از آن به عنوان ریاضی عمومی و یا ریاضیات پایه یاد می کنند ، حسابان مشتمل بر دو عمل می باشد که یکی دیفرانسیل گیری (مشتق گیری) و دیگری انتگرال گیری بیان می شوند هماننـد ضرب و تقسیم که مغلوب یکدیگرند کاری که مشتق گیری انجام می دهد ، انتگرال گیری باز می گرداند. در ابتدای این کتاب مطالب پایه که در سال های قبل یاد گرفته شده است ، برای دانش آموزان یاد آوری می شود و سپس به مطالب اصلی این کتاب پرداخته می شود.

فهرست مباحث کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال به شرح زیر است :

فصل۱ : دنباله ها

فصل ۲ : حد و پیوستگی

فصل ۳ : مشتق و کاربرد آن

فصل ۴ : انتگرال

فراگیری دقیق و مفهومی این کتاب کمک به سزایی در حل تست های حساب دیفرانسیل و انتگرال نموده و در کسب درصد مطلوب کنکور در درس ریاضی بسیار موثر است و همچنین در یادگیری دروس ریاضی عمومی ۱ و ۲ دانشگاه کمتر دچار چالش خواهند شد. بنابراین در گروه آموزشی تخته سبز تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و انتگرال توسط اساتیدی توانمند و با تجربه انجام می­‌گیرد.

اساتید گروه آموزشی تخته سبز از روش های آموزشی نوین و قابل فهم و همچنین جزوات و نمونه سوالات طبقه بندی شده امتحانی برای تدریس خصوصی این کتاب استفاده نموده تا دانش آموزان بتوانند در امتحانات پایان ترم و همچنین تست های کنکوری مرتبط با این درس نتیجه مطلوب و رضایت بخشی را کسب نمایند. تدریس خصوصی گروه آموزشی تخته سبز در سراسر شهر تهران با مناسب ترین قیمت و کیفیت مطلوب صورت می پذیرد.

===================================

مطالب مرتبط  تدریس حساب دیفرانسیل و انتگرال :
تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و انتگرالکانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز
تدریس خصوصی حساب دیفرانسیل و انتگرالاینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *