تدریس خصوصی حسابان ۱ و ۲

تدریس خصوصی حسابان 1 و 2

معلم خصوصی حسابان ۱ و ۲ دوره دوم متوسطه ( تهران اصفهان مشهد تبریز اهواز رشت شیراز و …. )

تدریس خصوصی حسابان ۱ و ۲ رشته ریاضی و فیزیک ( تقویتی و کنکوری )

گروه آموزشی تخته سبز

۰۹۱۲۵۷۸۸۱۶۹

ریاضی درسی است که دانش آموزان با تجزیه و تحلیل و مرتبط کردن مفاهیم جدید با مطالب قبلی به راحتی می تواند آن را فرا گیرند. درس حسابان پایه یازدهم و دوازدهم دارای مباحث مهمی است که برای یادگیری نیازمند تلاش دانش آموزان ئ آموزش مقهومی توسط معلم خصوصی حسابان ۱ و ۲ است . باید دقت کرد که نمی توان با حفظ کردن برخی روش ها و راه های  محاسباتی مطالب این دروس را یاد گرفت.

لازمه رسیدن به این مرحله، سطح علمی بالا و فن بیان قوی استاد و مشارکت دانش آموز در فعالیت های کلاسی است. همچنین دانش آموزان پس از فراگیری هر مبحث میبایست با حل تمارین مربوطه ، مطالب را در ذهن خود تثبیت نمایند.

فصل بندی آموزشی :

فهرست مباحث تدریس شده توسط معلم خصوصی حسابان ۱ و ۲ شامل موازد زیر است :

  حسابان ۱ حسابان ۲
فصل اول جبر و معادله تابع
فصل دوم تابع مثلثات
فصل سوم توابع نمایی و لگاریتمی حد نامتناهی – حد در بی نهایت
فصل چهارم مثلثات مشتق
فصل پنجم حد و پیوستگی کاربرد مشتق

چرا تحته سبز برای تدریس خصوصی حسابان ۱ و ۲ ؟

یادگیری کامل مفاهیم این درس باعث می شود که دانش آموزان رشته ی ریاضی در فراگیری دروس ریاضی دانشگاه دچار مشکل نشوند. یادگیری دقیق و مفهومی مباحث حسابان ۱ و ۲  به منظورموفقیت در کنکور سراسری کارشناسی حائز اهمیت است. درس حسابان ۱ . ۲  توسط اساتید گروه آموزشی تخته سبز با بهره گیری از جزوات کامل مرتبط با هر فصل و نمونه سوالات امتحانات نهایی تدریس می گیرد.

هدف مهم تیم آموزشی تخته سبز کسب نتایج مطلوب و رضایت بخش دانش آموزان والدین گرامی است. از این رو آموزشی با کیفیت و قیمتی مناسب را خدمات عزیزان ارائه می دهد. همچنین هدف دیگر این مجموعه ایجاد بستر آموزشی استاندارد در طرح یکسان سازی است. که در این راستا علاوه بر تهران در سایر استان ها مانند خوزستان ، مازندران ، قم ، گیلان ، مازندران ،کردستان و کرمانشاه و … نیز فعالیت می کند.

====================================

مطالب مرتبط با تدریس خصوصی حسابان ۱ و ۲ :

کانال رسمی تلگرام گروه آموزشی تخته سبز

اینستاگرام گروه آموزشی تخته سبز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *